تشییع شهیدگمنام درروستای باغک جنوبی

تشییع شهیدگمنام درروستای باغک جنوبی

همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) پیكر مطهر شهیدگمنام بردوش مردم ولایتمداروشهیدپرور باغک جنوبی از سه راهی تاحسینیه شهید مطهری تشییع شد.

حاج حسنعلی تهمتن درحاشیه آیین تشییع شهید گمنام درباغک جنوبی اظهارداشت: شهیدان از تمام هستی خود در دنیا گذشتند و نزد خدا جایگاه بالایی دارند.

وی بیان کرد: شهید گمنام، نزد ما گمنام است و در آسمان ها و نزد پروردگارش خوشنام، بلند مرتبه و در عرش است.

تهمتن اظهارداشت: مردم باغک جنوبی ارزش وجود شهید را به خوبی درک کرده اند و در مراسم تشییع این شهید بزرگوار صحنه های ماندگاری را خلق کردند.

 

وی اضافه کرد: از امروزروستای باغک جنوبی بوی دیگری دارد زیرا معطر به بوی شهید است و مفتخریم که باغک به وجود یک انسان ایثارگر که تمام هستی خود را فدای انقلاب کرده متبرک شده است.

وی با بیان اینکه شعور حماسی مردم در تشییع پیکر شهید گمنام برای همه ما یک درس و یک تلنگر است، متذکر شد: همه باید قدردان خون شهدا باشیم و با عمل به فرامین ولایت، مشتی محکم بر دهان یاوه‎گویان بزنیم.

درادامه این مراسم مداح اهل بیت جناب آقای سیدحسین موسوی به مرثیه خوانی پرداختند. قابل ذکراست شهید گمنام تشییع شده 18 ساله می باشد که در تاریخ 21 فروردین 66 در عملیات کربلای 9 قصر شیرین به شهادت رسیدو 9 بهمن 91 تفحص شد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : میثم بحرانی
تاریخ :
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: